Martwię się

Molesta Ewenement – Martwię się (feat. Ero, Pablopavo)

Czasem…

Świat zwariował


To kolejny kawałek w stylu protest song
rozważ to zanim pójdę stąd
zanim prawdziwe kłamstwo na łamach gazet
pozbawi cię wiary w ludzi tym razem
krwawe diamenty dziś Afryka cierpi
są do kupienia na giełdzie w Antwerpii
snajperzy w Serbii centrum miasta chronią
a z Sowietami wciąż handlują bronią
OK!- skinął głową prezydent Ameryki
w Zatoce Perskiej stanęły krążowniki
gruzy ustroju Husajna pomniki
z pozdrowieniami od Myszki Miki
znów pojemniki są pełne uranu
faktycznie lądują na dnie oceanu
z Afganistanu znów złe wieści idą
to polski żołnierz dziś od bomby zginął

Czasem za cały świat potrafię się martwić
odrzucam zło którym chcą mnie nakarmić
wokół ten świat my w opozycji
Molesta Ero Pablo prawda bez fikcji

Choć dziś u mnie wszystko gra słońce świeci i jest pięknie
wciąż obok przykrych spraw nie umiem przejść obojętnie
tu gdzie płacę podatki składki chuj wie co jeszcze
gdy czegoś potrzebuję traktują mnie jak powietrze
dobry przykład to nasza służba zdrowia
nie masz sosu by dać w łapę sam się zacznij operować
dalej zobacz dzieci meneli wciąż są bose
a na niejednym z osiedli dziś znów ktoś wyłapie kosę
takie realia nikt tu się nie śmieje
tak jak dziecko w trzecim świecie które od tygodnia nie je
dzieciaki w Somalii wyjeżdżają na łowy
dziś znów zamiast kopać piłkę będą kopać groby
jest coraz mniej wody ej ziemia wysycha
tu fanatyczne głowy prowadzą morderczy Dżihad
na koniec spytaj dlaczego kłamią media
czemu nie ma w nich rapu skoro żyją tym osiedla

Czasem za cały świat potrafię się martwić
odrzucam zło którym chcą mnie nakarmić
wokół ten świat my w opozycji
Molesta Ero Pablo prawda bez fikcji

W kolejce w mięsnym stoimy spokojni
wiesz jak traktują zwierzęta w ubojni
my obojętni wobec tych zbrodni
jesteśmy wszyscy jeszcze bardziej głodni
udowodnij przemocą swój argument
żyjemy w Polsce wiem że to umiesz
rozumiesz cel i ludzki dramat
opuścić Tybet musiał Dalajlama
bojówki Hamas szykują znów zamach
zabójca w Stanach morduje w bramach
ale to dla nas jest już banalne
na Morzu Chińskim próby nuklearne
marne to czasy w których żyć przyszło
tyle bez sensu już zginęło istot
mówią że koniec jest już tak blisko
niszczymy wokół siebie dosłownie wszystko

Czasem za cały świat potrafię się martwić
odrzucam zło którym chcą mnie nakarmić
wokół ten świat my w opozycji
Molesta Ero Pablo prawda bez fikcji

2 Responses to “Martwię się”


  1. 1 rubik Maj 13, 2009 o 6:57 pm

    fajne xD

  2. 2 leczenie Grudzień 17, 2014 o 7:44 am

    Cześć, naprawdę się cieszę że tutaj trafiłem.

    Dobrze iż wiele osób zajmuje się medycyną. Wykorzystując okazję zachęcam do odwiedzin własnej strony.
    Z wyrazami szacunku!

    |Intrygujący szablon bloga. Zauważyłem parę błędów składniowych, ale nic czym należałoby się
    martwić. Pozdrawiam i Zachęcam do rewizyty, w szczególności jeśli interesujesz się zdrowiem
    i urodą


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s




Statystyki bloga

  • 29,294 wejść

Goście

Marzec 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Lu   Kwi »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

%d bloggers like this: