Obłudnicy

Kto? PiS!

Ostatnio pisałem o wystąpieniu prezesa Kaczyńskiego. Oprócz bajek o Olimpiadzie, opowiadał także bajki o nowej jakości w stosunkach rząd-opozycja. Właśnie widzę tą nową jakość. Z dniem dzisiejszym, pojawiła się informacja jakoby rząd nie chciał opozycji przyznać racji odnośnie oszczędności w budżecie państwa. Ze strony PiS padły nawet słowa, że sytuacja jest „żenująca”. Albo Jarosław Kaczyński rzucał słowa na wiatr wcześniej ich z nikim nie uzgadniając, albo niesubordynacji w PiS ciąg dalszy. Dla mnie taki sposób dyskusji balansuje na granicy akceptacji. I z pewnością nie wnosi niczego dobrego.

Muszę przyznać, że wolę PO od PiS. Ale nie jest to ślepe przywiązanie, czy sympatia do niektórych twarzy. Po prostu styl i sposób bycia PiS mi całkowicie nie odpowiada. Są agresywni, czepiają się dosłownie wszystkiego, uważają się za lepszych. Odrazę wzbudzają we mnie wypowiedzi panów Gosiewskiego, Ziobry, Macierewicza, Girzyńskiego itp. Nawet gdy z rządu wyjdzie jakaś słuszna inicjatywa, coś co obiektywnie patrząc ma same plusy, to zawsze znajdzie się jakieś ALE. A gdy PO powinie się już noga, to PiS kompletnie tego nie potrafi wykorzystać, rzuca się jak wygłodzone stado na dwie sarenki i w efekcie nikt nie jest najedzony a na dodatek jedna sarenka ucieka… PO uprawia retorykę o wiele przyjaźniejszą. Być może to wyłącznie zasługa piaru. Nawet jeśli PO ma takie same osiągnięcia jakie miał PiS, po ponad roku rządzenia, to i tak wydaje się, że sprawy są załatwiane inaczej, lepiej, spokojniej, bez krzyków. Doskonale pamiętam pierwsze dni rządów PO. Nie było o czym pisać, nie było o czym mówić! Kompletna cisza. Żadnych skandali, afer, oskarżeń, podejrzeń. Polska stała się europejską Nową Zelandią. Ale tylko na parę dni, do czasu aż w PiS nie nastąpiło przegrupowanie i przydzielanie nowych zadań oczerniania władzy.

Ja wolę Polskę według PO. Zresztą, chyba nie tylko ja. Sondaże mówią same za siebie.

CKY – Lost in a Contraption- jak ktoś kojarzy The Jackass, to być może kojarzy też CKY. Idea podobna, jednak mniej brutalna. A przy okazji CKY rejestruje świetne utwory. Ich pierwsza płyta z 1999 roku nie ma słabych punktów. Każdy kawałek jest czarujący. Każdy mógłby być singlem i zajmować pierwsze miejsca list przebojów. Inne albumy mimo, że nie tak genialne, to też nie mają słabych punktów. Ten zespół w ogóle nie ma kiepskich piosenek!

7 Responses to “Obłudnicy”


  1. 1 Moon Luty 7, 2009 o 7:34 am

    Od plucia na PIS jest tu na wordpressie kilku palantów…pokręconych frustratów, niby-blogerów.

    A Tobie, dziecko, co się stało, że już drugi wpis przeciw PIS?

  2. 2 Moon Luty 7, 2009 o 7:57 am

    Być może to wyłącznie zasługa piaru.

    A co za „piar”? PR, albo pijar (jak niektórzy piszą).

    p.s.

    We mnie Ziobro odrazy nie budzi. Niby czym miałby budzić? Zwykły polityk, tacy jak inni.

    Po nocach może już ci się śnią ci straszni ludzie z PiS-u?🙂

  3. 3 talcio Luty 7, 2009 o 9:42 am

    Wydawało mi się, że Pani się już ze mną pożegnała.

  4. 4 Moon Luty 7, 2009 o 10:03 am

    Ja się pożegnałam, ale to nic nie dało, bo pan Talcio znowu się u mnie pojawił.

    Martwię się o Twoją psychikę. Anty-pisowskie teksty wypisuje się już przy sporej „fixacji”.

  5. 5 talcio Luty 7, 2009 o 7:36 pm

    Na moje, to mnie Pani pożegnała raz, a raczej stwierdziła, że mnie już „pożegnała”. Od tamtego czasu już sie u PANI nie pojawiałem.

    Dziękuję za troskę, ale proszę się martwić o swoje dzieci, wnuki i prawnuki. Ze mną- ręczę- wszystko w porządku.

    Życzę wielu sukcesów w wirtualnej rzeczywistości.
    Żegnam

  6. 6 Moon Luty 8, 2009 o 2:05 am

    Nie będę się spierać, ale się pojawiłeś z kolejną niestosowną uwagą.

    Usuń mój link ze swojego blogrolla. Wtedy już nie będę się o Ciebie martwić.

  7. 7 Moon Luty 8, 2009 o 2:11 am

    Tylko gdzie te moje prawnuki?


Skomentuj

Statystyki bloga

  • 29,294 wejść

Goście

Luty 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Sty   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

