Fotka.pl

Pamiętacie fotkę.pl? Serwis totalnie zapomniany moim zdaniem, zepchany w czeluście przez nasza klasę. Właśnie mi się przypomniało, że mam tam konto. Na nim 3 fotki, ale tylko na jednej mnie jako tako widać. Jednak nie bawiłem się tak samo jak pozostali. Moim ulubionym zajęciem było dawanie najniższych ocen i czekanie na reakcję. Oto kilka z nich (uwaga bo nie cenzuruję, a niektóre są na prawdę ostre):

Wyp…alaj cwelu !!! Je..c pedalow na ryj kamieniem !!!

Może chcesz mi frajerze obciągnąć albo mom Cie kijem przelecieć ?? Jak chcesz to przyjedź do Chorzowa to sie Tobą zajmiemy C W E L U!!!!

kiss me ass jestes ciota

Frajer z ciebie gosciu!!!! Brak jednego zwoju mózgowego, ma jednak duże znaczenie!!! odemnie masz 1 pkt!!!!!! i zaszczyt dostania sie na moją czarną liste, jesteś jedyny!!!!!!

Niech zyje hamskosc!!!

Kolejny przykład frajerstwa..moim zdaniem takich Jak Wy…czyli pedałów…i osób które psUją średnią Kobietą które na 100% nie zasługują na tak niską ocene..ale coż zawsze znajdzie się taki lamus jak ty…;]

YyYyYy… JaKie foTy… (kuky007 mAsZ caŁkowiTą raCje…) WeS siE zaPisZ gDzieS dO pSychiaTry…

Upsss…mialam dac 1 al e dalam 10…ale z coebie geju.. twoja matka… tez nie wiedzialam… wiesz o to jest gowno a kto to gowno Ty!!!…Geju… zaproszonko…ale sie nie ciesz do czarnej listy gamoniu …

Ty zwalony kretynie z czym domludzi? idż sie umyj do śmierdzisz gównem geju

swiat jest maly…uwazaj zebysmy sie przypadkiem nie spotkali🙂 bo mocno sie zdziwisz🙂

masz ryj jak tatarskie siodlo…to zacznij nosic pampersy…bo zaczniesz smierdziec o ile juz nie smierdzisz…

Wyglądasz jak pół dupy z zakrzaka!!! Nie widziałam bardziej popier**** osoby od Ciebie!!!!!!!

I co Wy na to? Całkiem nieźle. Niektóre komentarze są genialne w swojej prostocie i wulgarności. Oczywiście pojawiały się też komentarze typu „dałeś mi 1 ale i tak się nie gniewam” albo „niezły profil” ale znacznie rzadziej.

DaVidMaYa – Trance Become One. Dobry trance dobry!

0 Responses to “Fotka.pl”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

Statystyki bloga

  • 29,294 wejść

Goście

Styczeń 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Gru   Lu »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

