Fotka.pl ciąg dalszy

Tak mi się spodobały te komentarze z poprzedniego wpisu, że aż je sam skomentuję.

Wyp…alaj cwelu !!! Je..c pedalow na ryj kamieniem !!!

„jebać kogoś na ryj kamieniem”. Brzmi fajnie, ale kompletnie nie mam pojęcia co to może oznaczać.

Może chcesz mi frajerze obciągnąć albo mom Cie kijem przelecieć ?? Jak chcesz to przyjedź do Chorzowa to sie Tobą zajmiemy C W E L U!!!!

„mom” czyli „mam”.  Samo to wyrażenie wskazuje na śląskie pochodzenie komentatora. Poza tym wykazuje się on nie lada kulturą; pisze „Cię” z dużej litery, mimo, że chce mnie przelecieć kijem.

kiss me ass jestes ciota

ten komentarz jest świetny. Byłby jeszcze lepszy gdyby komentator wiedział, że popełnił błąd.

Frajer z ciebie gosciu!!!! Brak jednego zwoju mózgowego, ma jednak duże znaczenie!!! odemnie masz 1 pkt!!!!!! i zaszczyt dostania sie na moją czarną liste, jesteś jedyny!!!!!!

To jakiś jasnowidz, bo nie umieszczałem na profilu informacji o stanie moich zwojów mózgowych.

Niech zyje hamskosc!!!

I ortografia.

Kolejny przykład frajerstwa..moim zdaniem takich Jak Wy…czyli pedałów…i osób które psUją średnią Kobietą które na 100% nie zasługują na tak niską ocene..ale coż zawsze znajdzie się taki lamus jak ty…;]

Chyba powinno być „kobietom”, z małej. Ale tu też komentator wyraża swój szacunek w stosunku do mnie.

YyYyYy… JaKie foTy… (kuky007 mAsZ caŁkowiTą raCje…) WeS siE zaPisZ gDzieS dO pSychiaTry…

Tak zwane PoKeMoNoWe PiSmO.

Upsss…mialam dac 1 al e dalam 10…ale z coebie geju.. twoja matka… tez nie wiedzialam… wiesz o to jest gowno a kto to gowno Ty!!!…Geju… zaproszonko…ale sie nie ciesz do czarnej listy gamoniu …

Świetna składnia, której niestety nie ogarniam. „Ale z ciebie geju… twoja matka… tez nie wiedziałam” i „wiesz o to jest gówno a kto to gówno Ty!” tylko autor wie, co miał na myśli. Ale też mnie szanuje bo z dużej pisze.

Ty zwalony kretynie z czym domludzi? idż sie umyj do śmierdzisz gównem geju

Podobno japońscy uczeni już skonstruowali urządzenie przesyłające zapachy. Widać import ruszył pełną parą!

swiat jest maly…uwazaj zebysmy sie przypadkiem nie spotkali bo mocno sie zdziwisz

To pisał 14 latek.

masz ryj jak tatarskie siodlo…to zacznij nosic pampersy…bo zaczniesz smierdziec o ile juz nie smierdzisz…

Mówiłem, że import ruszył.

Wyglądasz jak pół dupy z zakrzaka!!! Nie widziałam bardziej popier**** osoby od Ciebie!!!!!!!

Niektórzy potrafią ocenić osobę po wyglądzie. Ja niestety nie…

11 Responses to “Fotka.pl ciąg dalszy”


  1. 1 Moon Styczeń 20, 2009 o 11:11 pm

    A dlaczego dawałeś im niskie oceny i niekorzystne opinie? Po co z nimi zadzierałeś?

  2. 2 talcio Styczeń 21, 2009 o 7:11 am

    Nie dawałem im żadnych niekorzystych opinii, same oceny. Chciałem zobaczyć jaka będzie ich reakcja. Spodziewałem się wyzwisk i gróźb ale nie aż tylu.

  3. 3 Moon Styczeń 21, 2009 o 4:17 pm

    Jakieś próżniaki… A dlaczego nie dawałeś ocen dziewczynom, tylko chłopakom?

  4. 4 talcio Styczeń 21, 2009 o 4:19 pm

    Skąd to stwierdzenie?

  5. 5 Moon Styczeń 21, 2009 o 4:25 pm

    Dlaczego więc nie napiszesz, jak reagowały dziewczyny?

  6. 6 talcio Styczeń 21, 2009 o 4:35 pm

    A ma to jakieś znaczenie?

    Komentarz nr 1- profil został usunięty, więc nie znam płci
    2- mężczyzna
    3- profil usunięty
    4- profil usunięty
    5- kobieta
    6- profil usunięty
    7- profil usunięty
    8- profil usunięty
    9- profil usunięty
    10- profil usunięty
    11- profil usunięty
    12- kobieta

    Z tym, że te kobiety mają średnio po 15 lat, mężczyźni podobnie, a może nawet mniej.

  7. 7 Moon Styczeń 21, 2009 o 5:01 pm

    Więc po co wdajesz się w dyskusje z dziećmi, udającymi dorosłych? Byłeś chyba trochę starszy od nich?

    A może jednak w jednym wieku…

  8. 8 talcio Styczeń 21, 2009 o 5:10 pm

    Ale przecież ja z nimi nie dyskutowałem! Dawałem ocenę i już. Nic nie pisałem, nie podjudzałem, nie prowokowałem.

  9. 9 Moon Styczeń 21, 2009 o 5:45 pm

    Dobrze. Tylko dlaczego piszesz o tym na blogu… Czy to takie istotne?
    A zresztą pisz, o czym chcesz. Nie będę Cię wychowywać.

  10. 10 talcio Styczeń 21, 2009 o 6:11 pm

    A dlaczego mam nie pisać? Mój blog, więc piszę co chcę, to chyba jasne. Póki nie mam miliona wejść miesięcznie i gaży za to co piszę, to piszę dla siebie i to co uważam za słuszne, a nie dla tego miliona i tego co ludzie chcą czytać.

    Dla mnie to jest istotne, nawet bardzo.

    Nawet gdyby spróbowała mnie Pani wychować, to śmiem twierdzić, że się nie uda.

  11. 11 Moon Styczeń 21, 2009 o 6:17 pm

    Nie będę już dyskutować skoro się nie uda. Zresztą pewnie masz już 18 lat.


Skomentuj

Statystyki bloga

  • 29,345 wejść

Goście

Styczeń 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Gru   Lu »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

