Archiwum dla Styczeń 2009

Tak smutne, że aż śmieszne #2

Problem podjęty przeze mnie na początku mojej działalności na wordpressie, dostrzegły w końcu także internetowe media. Pod tym adresem (http://pl.youtube.com/watch?v=wBWwAjfW3FU&feature=dir) znajdziemy krótki film na ten temat.

Reklamy

Żydy Kwacha i Millera!

Dzisiaj pierwszy raz od jakiegoś czasu odwiedziłem rewir gajowego Maruchy. Miałem już z nim i jego padawanami do czynienia i wiem do czego są zdolni, jednak dzisiaj przeżyłem kolejny szok. Sam gajowy nie jest zwolennikiem otwartych ataków, jego bronią jest staranne dobieranie faktów i opisywanie ich w bardzo obiektywny sposób. I właśnie ten dobór faktów podświadomie działa na czytelników, którzy dają upust swoim emocjom w komentarzach.

A komentarze są  p r z e r a ż a j ą c e. Co trzeci komentarz jest o Żydach. Dla tych ludzi każdy jest Żydem. Co więcej, jeśli ktoś jest Żydem, to znaczy, że jest uosobieniem zła i trzeba się go pozbyć. To samo z Niemcami, Rosjanami, Amerykanami, większością Polaków i tak dalej. Brak mi słów, aby wyrazić swoją dezaprobatę dla takich wypowiedzi. Rozumiem, że ktoś nie zgadza się z poglądami innych, że nie odpowiadają mu podejmowane przez nich działania, ale po co od razu mieszać w to pochodzenie czy wyznanie? Jakie to ma znaczenie, przecież wszyscy jesteśmy takimi samymi ludzmi i nikt ani nic tego nie zmieni.

Spora część komentarzy na blogu gajowego Maruchy, ma taki sam charakter jak te wypisane przeze mnie niżej, z fotki.pl. Ludzie nie potrafią uporządkować swoich myśli i ubrać ich w słowa adekwatne do tego co naprawdę myślą. Zamiast napisać, że są stanowczo przeciw zalegalizowaniu aborcji w USA (co ich to w ogóle obchodzi?!), to czytamy, że Obama jest Żydem i Żydzi go wybrali. Na fotce nikt nam nie napisze, że mu przykro bo dostał 1, tylko od razu zwymyśla od pedałów, debili, cwelów… I kto tym dzieciom ma dawać przykład, no kto? Jak zewsząd słyszą o podziałach na lepszych i gorszych.

Fotka.pl ciąg dalszy

Tak mi się spodobały te komentarze z poprzedniego wpisu, że aż je sam skomentuję.

Wyp…alaj cwelu !!! Je..c pedalow na ryj kamieniem !!!

„jebać kogoś na ryj kamieniem”. Brzmi fajnie, ale kompletnie nie mam pojęcia co to może oznaczać.

Może chcesz mi frajerze obciągnąć albo mom Cie kijem przelecieć ?? Jak chcesz to przyjedź do Chorzowa to sie Tobą zajmiemy C W E L U!!!!

„mom” czyli „mam”.  Samo to wyrażenie wskazuje na śląskie pochodzenie komentatora. Poza tym wykazuje się on nie lada kulturą; pisze „Cię” z dużej litery, mimo, że chce mnie przelecieć kijem.

kiss me ass jestes ciota

ten komentarz jest świetny. Byłby jeszcze lepszy gdyby komentator wiedział, że popełnił błąd.

Frajer z ciebie gosciu!!!! Brak jednego zwoju mózgowego, ma jednak duże znaczenie!!! odemnie masz 1 pkt!!!!!! i zaszczyt dostania sie na moją czarną liste, jesteś jedyny!!!!!!

To jakiś jasnowidz, bo nie umieszczałem na profilu informacji o stanie moich zwojów mózgowych.

Niech zyje hamskosc!!!

I ortografia.

Kolejny przykład frajerstwa..moim zdaniem takich Jak Wy…czyli pedałów…i osób które psUją średnią Kobietą które na 100% nie zasługują na tak niską ocene..ale coż zawsze znajdzie się taki lamus jak ty…;]

Chyba powinno być „kobietom”, z małej. Ale tu też komentator wyraża swój szacunek w stosunku do mnie.

YyYyYy… JaKie foTy… (kuky007 mAsZ caŁkowiTą raCje…) WeS siE zaPisZ gDzieS dO pSychiaTry…

Tak zwane PoKeMoNoWe PiSmO.

Upsss…mialam dac 1 al e dalam 10…ale z coebie geju.. twoja matka… tez nie wiedzialam… wiesz o to jest gowno a kto to gowno Ty!!!…Geju… zaproszonko…ale sie nie ciesz do czarnej listy gamoniu …

Świetna składnia, której niestety nie ogarniam. „Ale z ciebie geju… twoja matka… tez nie wiedziałam” i „wiesz o to jest gówno a kto to gówno Ty!” tylko autor wie, co miał na myśli. Ale też mnie szanuje bo z dużej pisze.

Ty zwalony kretynie z czym domludzi? idż sie umyj do śmierdzisz gównem geju

Podobno japońscy uczeni już skonstruowali urządzenie przesyłające zapachy. Widać import ruszył pełną parą!

swiat jest maly…uwazaj zebysmy sie przypadkiem nie spotkali bo mocno sie zdziwisz

To pisał 14 latek.

masz ryj jak tatarskie siodlo…to zacznij nosic pampersy…bo zaczniesz smierdziec o ile juz nie smierdzisz…

Mówiłem, że import ruszył.

Wyglądasz jak pół dupy z zakrzaka!!! Nie widziałam bardziej popier**** osoby od Ciebie!!!!!!!

Niektórzy potrafią ocenić osobę po wyglądzie. Ja niestety nie…

Fotka.pl

Pamiętacie fotkę.pl? Serwis totalnie zapomniany moim zdaniem, zepchany w czeluście przez nasza klasę. Właśnie mi się przypomniało, że mam tam konto. Na nim 3 fotki, ale tylko na jednej mnie jako tako widać. Jednak nie bawiłem się tak samo jak pozostali. Moim ulubionym zajęciem było dawanie najniższych ocen i czekanie na reakcję. Oto kilka z nich (uwaga bo nie cenzuruję, a niektóre są na prawdę ostre):

Wyp…alaj cwelu !!! Je..c pedalow na ryj kamieniem !!!

Może chcesz mi frajerze obciągnąć albo mom Cie kijem przelecieć ?? Jak chcesz to przyjedź do Chorzowa to sie Tobą zajmiemy C W E L U!!!!

kiss me ass jestes ciota

Frajer z ciebie gosciu!!!! Brak jednego zwoju mózgowego, ma jednak duże znaczenie!!! odemnie masz 1 pkt!!!!!! i zaszczyt dostania sie na moją czarną liste, jesteś jedyny!!!!!!

Niech zyje hamskosc!!!

Kolejny przykład frajerstwa..moim zdaniem takich Jak Wy…czyli pedałów…i osób które psUją średnią Kobietą które na 100% nie zasługują na tak niską ocene..ale coż zawsze znajdzie się taki lamus jak ty…;]

YyYyYy… JaKie foTy… (kuky007 mAsZ caŁkowiTą raCje…) WeS siE zaPisZ gDzieS dO pSychiaTry…

Upsss…mialam dac 1 al e dalam 10…ale z coebie geju.. twoja matka… tez nie wiedzialam… wiesz o to jest gowno a kto to gowno Ty!!!…Geju… zaproszonko…ale sie nie ciesz do czarnej listy gamoniu …

Ty zwalony kretynie z czym domludzi? idż sie umyj do śmierdzisz gównem geju

swiat jest maly…uwazaj zebysmy sie przypadkiem nie spotkali 🙂 bo mocno sie zdziwisz 🙂

masz ryj jak tatarskie siodlo…to zacznij nosic pampersy…bo zaczniesz smierdziec o ile juz nie smierdzisz…

Wyglądasz jak pół dupy z zakrzaka!!! Nie widziałam bardziej popier**** osoby od Ciebie!!!!!!!

I co Wy na to? Całkiem nieźle. Niektóre komentarze są genialne w swojej prostocie i wulgarności. Oczywiście pojawiały się też komentarze typu „dałeś mi 1 ale i tak się nie gniewam” albo „niezły profil” ale znacznie rzadziej.

DaVidMaYa – Trance Become One. Dobry trance dobry!

Trele morele

Już pisałem kiedyś coś o naszej-klasie, ale to środowisko, ta społeczność jest tak fascynującą, że napisze o niej jeszcze nie raz. Trudno wszystkich jednakowo oceniać i wrzucać do jednego worka, ale chyba każdy odczuwa podobny klimat tego miejsca. Nawet jeśli starannie wyselekcjonujemy listę znajomych, to i tak mamy styczność z mnóstwem przypadkowych osób. Chociażby przeglądając większe fora.

No i właśnie. Mam przed sobą forum pewnej szkoły wyższej. Przeważają tematy w stylu „szukam mieszkania”, „egzamin u X- czego się bać?”, „oferta pracy dla Y”. Nie ma co się dziwić, każde ogłoszenie zostanie zauważone. Wspólne interesy ludzi tam zaglądających sprawiają, że ogłoszenie na odpowiednim forum NK jest skuteczniejsze od ogłoszenia w Gazecie Wyborczej. Sam przecież w ten sposób znalazłem mieszkanie. Na forum można zauważyć jednak kilka szczególnie często odwiedzanych wątków, a są nimi m.in.: „Gdzie są chłopaki na AAA?????????” i bliźniaczy „Gdzie są dziewczyny na AAA????????”, „Juwenalia 2008 i dziewczyny…”. Cóż. Życie towarzyskie kwitnie poprzez Internet. Do tego NK też nadaje się idealnie. Nie jest to przecież fotka.pl z mnóstwem różowych blondynek, dorosłych 13 latek czy kulturystów na tle starego VW Golfa 2. Można znaleźć fajną dziewczynę/chłopaka, z którą/którym można pogadać, bla bla bla… jasne, można. Często znacznie odbiega się od tematu dyskusji, a owocem tego są pseudonaukowe wywody. Albo pseudofilozoficzne. Niejednokrotnie możemy przeczytać historię życia albo dowiedzieć się co tam słychać w akademiku. Na porządku dziennym są dyskusje między 2, 3 osobami które urządzają sobie czat i wspólnymi siłami dochodzą do tego czym jest alkoholizm, samotność, indywidualizm i tak dalej. Udziela się tam kilka osób które kreują się na wielkich imprezowiczów, takich którzy czerpią z życia garściami. Właściwie nie powinienem ich oceniać i pisać, że „kreują się”, ale ciekawe jest to że najwięcej piszą sobotnimi wieczorami. Ale to wszystko jest niczym, jeśli zajrzymy do tematu o tajemniczej nazwie „skojarzenia”. Ponad 700 stron i ponad 10 000 wypowiedzi! Temat-gra, polega na wypisywaniu skojarzeń do tego, co napisał poprzednik. 700 stron niczego. Każdy post to 1-3 słowa. Nie ma dnia, żeby ktoś tam czegoś nie dopisał. Piszą młodzi i starzy, kobiety i meżczyźni, dosłownie wszyscy, ale piszą o niczym! I to jest właśnie ta nasza elita. To jest jej rozrywka i ulubione zajęcie. To jest właśnie dzisiejsze, polskie, przeciętne szkolnictwo wyższe.

Już kiedyś miałem profil na NK ale się go pozbyłem.  Ludzie którzy wydawali mi się normalni, okazali się idiotami, albo robili z siebie idiotów, albo Internet z nich zrobił idiotów. Świadom potęgi NK powórciłem tam, aby znaleźć stancję i zostałem. Teraz znowu myślę czy się nie skasować. Takie portale chyba u każdego podkreślają te gorsze cechy, groteskowe i dziwaczne, a na bok spychają te lepsze. Ze mną pewnie jest podobnie.

Koniec wywodu.

AC/DC – Love Song to pierwsza i ostatnia ballada tej kapeli. Słyszałem wiele krytycznych uwag pod jej adresem, ale dla mnie jest genialna.

Ideał

Jaki powinien być człowiek idealny? Kogo możemy nazwać ideałem?

Kogoś kto nie ma wad, złych cech i nawyków, zawsze zachowuje się odpowiednio do sytuacji i nie można mu nic zarzucić?

A może kogoś kto stanowi idealną dla nas mieszankę cech lepszych i gorszych? I pasuje do nas pod każdym względem, uważamy jego wady za swoje własne i je akceptujemy.

Społeczeństwo, ogół chce tych pierwszych. Spójrzmy jednak na to z własnej perspektywy; umielibyśmy żyć z taką osobą? Mogłoby być nudno, może czulibyśmy się gorsi.

Dochodzę do wniosku, że każdy może być dla kogoś ideałem. Bardzo „promienne” stwierdzenie.


Tom Waits – Take Me Home

Promujemy Nic

Każdy z nas widział już popisy Rolanda, Gracjana i innych. Już nie tylko w internecie, ale i w TV. Programy typu talent show są kopalnią takich ewenementów. Do niedawna ubolewałem nad tym i myślałem, że tylko w Polsce jest to możliwe. Oczywiście myliłem się. Miałem świadomość tego, że wszędzie ludzie śmieją się z idiotów, ale nie wiedziałem że ich także promują, tak jak u nas.

Wspomniany Roland twierdzi, że umie śpiewać, że robi to w czym jest dobry i tak dalej. Nawet występ w kampanii reklamowej Media Markt nie dał mu do myślenia, a przecież grali tam sami dewianci.

Gracjan jest inny sam dla siebie, a ludzie się z niego śmieją, niepotrzebnie go chyba męczą.

Ostatnio zauważyłem, że Bułgarzy mają ten sam problem, albo zapotrzebowanie na tego typu osoby. Jest tam na przykład taki Azis. Nie będę się rozpisywał na jego temat, jak ktoś chce się więcej o nim czegoś dowiedzieć to poszpera w Google. I chociaż krótką fascynację jego osobą mogę jeszcze zrozumieć (bo przecież nagrywa piosenki które mogą się komuś podobać) to nie rozumiem szumu wokół niejakiej Valentiny Hasan, też z Bułgarii. Pani ta zasłynęła w tamtejszej wersji Idola, śpiewając piosenkę Without You w bliżej nieokreślonym języku (coś na wzór angielskiego). Wystarczy na YouTube wpisać Ken Lee (w domyśle Can’t Live) i łatwo ten występ znajdziemy. Jak dowiadujemy się z innego filmu na YouTube, o Valentinę stara się już bułgarskie EMI! A ona sama otwarcie przyznaje, że jej angielski „jest troszeczkę kiepski, ale jej występ był bardzo dobry” i nawet ona była tym faktem zdziwiona. Teraz pracuje nad kolejnymi „hitami” w jej własnym wydaniu.

Nie mam ochoty szukać kolenych przykładów, ale na pewno jest ich mnóstwo. Wszystko jest fajnie, póki występ takich osób ogranicza się do jednego występu w TV i 10 filmów w internecie. Gorzej jak zaczynają oni być zapraszani do kolejnych programów, nagrywają płyty i stają się jakimiś wzorcami. Nie prezentują sobą kompletnie nic, raz udało im się zwrócić na siebie uwagę, postanowili to wykorzystać i teraz czerpią z tego korzyści. To nic, że wszyscy się z nich śmieją. W końcu dochodzi do tego, że mają rzesze adwokatów, którzy uważają ich za niepowtarzalnych, oryginalnych i tym podobne. Odmówić im tego oczywiście nie można, ale każdy z nas jest oryginalny i niepowtarzalny.

W Polsce chyba brakuje prawdziwych, dobrych muzyków, dlatego musimy zachwycać się takimi „pustakami” którzy nie mają w sobie nic, czym mogliby nas zachwycić. To samo w Bułgarii. A może dopiero teraz czujemy powiew zachodu i wolności w tej kwestii. Dlaczego mamy zachwycać się czymś wartościowym, skoro można tandetą i kiczem. Jesteśmy przecież wolni, możemy robić co chcemy. Mnie niestety takie prowokacje nie ruszają. Prowokacje nieprzemyślane, na sile.

Jak już o prowakacjach mowa, to polecam Bloodhound Gang – Discovery Chanell (Bad Touch). Pamiętam jak pierwszy raz usłyszałem ten kawałek na składance Dziewczyna 7, ale nie miałem wtedy pojęcia o czym panowie śpiewają. Teraz wiem i… śpiewam z nimi.


Statystyki bloga

  • 29,480 wejść

Goście

Styczeń 2009
Pon W Śr C Pt S N
« Gru   Lu »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031